zaterdag 16 augustus 2014

Het allerlekkerste toetje ooit!

Ik ben ook gek dat ik het met jullie ga delen ook. Maar vooruit. Als vriend en ik iets te vieren hebben, gaan we altijd naar restaurant De Watertoren, in de verder redelijk saaie wijk De Esch. Van binnen ziet het er zó gezellig en knus uit en het eten is zó lekker! Ze zijn niet de hele week open, het is redelijk klein (10 tafels) en je moet echt reserveren, want het is al een paar keer voorgekomen dat het gewoon vol zat en ik mijn kleine feestje ergens anders moest gaan vieren. De Watertoren heeft geen website, maar wel lekker eten op de verrassende menukaart! Mijn favo: lamshaasjes met pesto/notensaus en toe.... o echt hemels: de witte chocoladetaart met macademianoten of de Portugese pastel de nata. De taart heeft de voorkeur (allerlekkerste toetje ooit!), maar vult nogal. Mmm, denk dat ik binnenkort weer wat te vieren heb. Dat we 7 jaar, 4 maanden en 13 dagen en 6 uur samen zijn ofzo.

Watertorenweg 180, gratis parkeren. Geopend van woensdag t/m zondag vanaf 17.30 uur. Reserveren: 010-452 25 55


Geen opmerkingen:

Een reactie posten